Més informació sobre l’ELI: https://www.elidata.es i sobre la implantació al BOPB: https://bop.diba.cat/informacio-eli
Filtra per:
Filtres actius
- Patrimoni. Concessions demanials
- ODS 4. Educació de qualitat
- ODS 8. Treball decent i creixement econòmic
S'han trobat 3 resultats per la seva cerca, mostrant del 1 al 3
Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal de Parcs i Jardins
Aprovació dels plecs de clàusules tècniques particulars i administratives particulars que regeixen el procediment per a l'atorgament d'una autorització d'ocupació temporal d'un espai de domini públic, per a la prestació del servei d'una guingueta de gelats amb format social, al passeig Marítim de la Barceloneta.
- Registre: 202510026751
- Data de publicació: 07/02/2025
Objectius de Desenvolupament Sostenible (Agenda 2030):
Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà
Aprovació inicial del plec de clàusules administratives particulars que han de regir la concessió administrativa de l'ús privatiu per a l'explotació de la cafeteria de la Casa del Mallol i la consergeria de l'edifici.
- Registre: 202510022504
- Data de publicació: 07/02/2025
Objectius de Desenvolupament Sostenible (Agenda 2030):
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Aprovació de la convocatòria que ha de regir el concurs públic per a l'adjudicació d'autoritzacions de venda en el Mercat d'Artesania de Setmana Santa 2025.
- Registre: 202510020823
- Data de publicació: 07/02/2025