El BOPB implanta el estándar europeo ELI (Identificador Europeo de Legislación) en los anuncios de normativas locales publicados desde el 2 de enero de 2025.
Más información sobre ELI: https://www.elidata.es y sobre su implantación en el BOPB: https://bop.diba.cat/informacion-eli
Filtrar por:
Filtros activos
- Patrimonio. Concesiones demaniales
- ODS 1. Fin de la pobreza
- ODS 7. Energía asequible y no contaminante
Se encontraron 2 resultados sobre su búsqueda. Se muestran del 1 al 2
Ajuntament de Barcelona
Aprovació inicial del Plec de clàusules reguladores per a la concessió a l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació (IMHAB) de la finca situada a la Gran Via de les Corts Catalanes núm. 724-726 i Nàpols núm. 136-140, per a la promoció d'habitatges amb protecció oficial.
- Registro: 202410136890
- Fecha de publicación: 31/07/2024
Objetivos de Desarrollo Sostenible (Agenda 2030):
Ajuntament de Barcelona
Aprovació inicial del Plec de clàusules reguladores de la concessió d'ús privatiu del domini públic a favor de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, respecte de la finca situada a l'avinguda del Paral·lel núm. 100-102B.
- Registro: 202410137041
- Fecha de publicación: 31/07/2024